Bestellen
Plaats producten in je digitale winkelmandje. Als je de bestelling plaatst met een account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig zodat we weten waar de bestelling naartoe moet.
Tijdens het plaatsen van de bestelling hoeft deze nog niet betaald te worden. Nadat de bestelling is geplaatst wordt deze gecontroleerd door Bloemenshop Bovend’Eerdt, wanneer alle producten voorradig zijn wordt de bestelling bevestigd. U krijgt een e-mail met een link om voor de bestelling te betalen.
Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice, vermeld in het bericht je ordernummer.
Neem contact op met de klantenservice om de bestelling te wijzigen, vermeld hierbij je ordernummer.
Wij doen ons best om alle producten op voorraad te houden. Als een product niet op voorraad is wordt dit zoveel mogelijk vermeld op de productpagina. Nadat je de bestelling hebt geplaatst wordt er door een medewerker van Bloemenshop Bovend’Eerdt gecontroleerd of de bestelde producten op voorraad zijn, waarna de bestelling bevestigd of geannuleerd wordt.
Betalen
Op onze webshop kun je online betalen met iDEAL.
Ja. De gehele webshop bevindt zich in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje bovenin je browser.
Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je betaald hebt. Bij betalingen via iDEAL kan het tot één uur duren voordat we de betaling binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.
- Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot de hierboven vermelde termijn voorbij is. Heb je dan nog niks ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, met behulp van je ordernummer kunnen we zoeken waar het mis gaat.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.
Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.
In ‘Mijn account‘ kun je de status van je bestelling bekijken. Heb je geen account aangemaakt? Dan kun je de status bekijken via ‘Bestelling volgen‘. Wanneer hier ‘terugbetaald’ staat zou het geld binnenkort op je rekening moeten staan. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bezorging
Wij bezorgen in en rondom Echt. De volgende plaatsen vallen binnen onze bezorgregio: Echt, Maasbracht, Montfort, Maria-Hoop, Ohé en Laak, Stevensweert, Roosteren, Koningsbosch en Susteren. Vul in het winkelmandje uw postcode in om te kijken of we hier bezorgen.
Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen, normaal gesproken wordt de bestelling de volgende dag bezorgd, tenzij anders aangegeven. Op maandag en zondag bezorgen wij niet. Bestellingen die dan geplaatst worden worden op dinsdag bezorgd.
Verwacht u niet thuis te zijn? Geef bij het afrekenen bij bestelnotities een gewenste bezorgdatum aan, of geef aan dat we het met uw toestemming aan de deur mogen zetten. U kunt de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen.
Dit is momenteel niet mogelijk.
Wanneer je bij het afrekenen je adresgegevens invult zullen de exacte verzendkosten berekend worden. Hieronder vind je een overzicht.
Echt | €3,00 |
Maasbracht, Montfort, Maria-Hoop, Ohé en Laak, Stevensweert, Roosteren | €4,00 |
Koningsbosch, Susteren | €4,50 |
Retourneren
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of kom naar onze winkel.
Vanwege de beperkte houdbaarheid van onze producten is het helaas niet mogelijk om bloemen retour te sturen. Het herroepingsrecht is daarom uitgesloten op bloemen. Wanneer de bloemen u echt niet bevallen kunt u contact met ons opnemen. U krijgt het bedrag van uw aankoop teruggestort.
Als je via iDeal betaalt hebt, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld vervolgens op je rekening hebt, hangt af van je bank. Na 5 werkdagen nog geen geld op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Oei, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Meld dit bij onze klantenservice, en we zullen dit zo snel mogelijk oplossen.
Meld dit bij onze klantenservice en wij zullen de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk naleveren.